Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungaricum - Minden, amitől magyar a magyar

Hosszú ideje érik már a gondolat, hogy egy kedves kollegámmal megírjuk személyes "élményeinket" a magyar létről pro és contra. Hogy ez vicces vagy siralmas, mindenki maga döntse el.

Címkék

átbaszva (1) beszólás (3) burokracia (1) chat.hu (1) contra (2) csajozas.hu (1) hímringyó (1) jog (2) kezdet (1) money (1) mozi (1) munka (1) okmanyiroda (1) paraszt (4) pro (1) ribi (1) sex (3) vég (1) Címkefelhő

Linkblog

Buy me, I'm on sale

2007.12.10. 21:36 :: Maci@Work

Egyik kedvenc témám a lányok-fiúk-éjszaka-pénz.

Ha valaki rendesen benne van a Nagy Magyar éjszakai életben, szerintem észrevette már a klikkesedést. Vannak ugye az elit helyek (nevek említése nélkül), a 2 ominózus laza-vagyok hely és pár putri. A színvonalas, de jó helyek nem véletlenül maradt ki a szórásból, olyan nincs :)
A felejtés bére alapon elmentünk hétvégén levezetni a hetet egy pár barátommal.
2 nagyon jó esetet hallottam-láttam mostanság.
1. Ugye elmentünk bulizni, jött velünk pár havercsajszi is. Elit hely, szar zene, mégszarabb italok.
Egyikkel tánci tánci, mondom igyunk valamit. Bárpulthoz jobbra el, mit kér. Nem tudom. Én lazán, akkor kérek egy nemtudomot. Csajszi nevet egy jót, pultos nevet, rendelünk.
De, és itt jön be a de, áll mellettünk három dísznéni, és odáig hallottam, hogy ez mekkora paraszt, én tuti otthagytam volna, hogy mer megcsinálni ilyet vele.
Ehhez kell komment?
2. Nagyon kedves barátom volt bulizni az egyik elit placcon. Jó kiállású fiú, kb ugyanolyan fizuval, így a helyi nénik vonzalmat éreznek iránta. Ámde, a srácnak már nagyon kivan mindene ezekkel az üresfejű lányokkal, mindíg megpróbálja lerázni őket. Be is volt már nyomva, meg unta is, amikor jött egy lány eléggé nyomulva, elküldte. A csajnak tuti rosszul esett, mert megkérdezte, hogy nem vagyok elég széééép? Barátom: bocs, de nekem számít a belső érték is, és az nem a bőrülés vagy a digitklíma.
Ezzel nem tudott mit kezdeni a csaj.
Namost, hogy kövessük a tanmese ritmusát, mi lesz ezekből. Senki ne mondja nekem, hogy azon emberek, akik csak "kurvulni" mennek le (legyen fiú vagy lány) boldog lesz egy ilyen kapcsolatban.
Feltételezés: Mi lenne, ha az ismerkedésnél dumálnának egy picit, nemcsak a Merci méreteiről, és csak akkor mennének haza együtt, ha kedvelik egymást, és nem egymás mutatott pénzét.
Hehe, erről jut eszembe egy másik story a mercivel és a lopott gáztól felrobbant emeletről, de valamit hagyni kell legközelebbre is, nem?

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: sex money beszólás ribi hímringyó

A bejegyzés trackback címe:

https://hungaricum.blog.hu/api/trackback/id/tr51259688

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: discount forex system shop 2017.12.06. 01:28:49

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása