Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungaricum - Minden, amitől magyar a magyar

Hosszú ideje érik már a gondolat, hogy egy kedves kollegámmal megírjuk személyes "élményeinket" a magyar létről pro és contra. Hogy ez vicces vagy siralmas, mindenki maga döntse el.

Címkék

átbaszva (1) beszólás (3) burokracia (1) chat.hu (1) contra (2) csajozas.hu (1) hímringyó (1) jog (2) kezdet (1) money (1) mozi (1) munka (1) okmanyiroda (1) paraszt (4) pro (1) ribi (1) sex (3) vég (1) Címkefelhő

Linkblog

pics'ba

2007.12.05. 22:13 :: Maci@Work

Hmm, asszem most 1 picit el leszek tűnve. Fogalmazzunk úgy, hogy a magánéletem nem úgy alakul, ahogy én szeretném, konkretizálva szét lettem szopatva (sry).
Kell egy kis idő, hogy összepakoljam magam rendesen, túljussak azon, hogy többszörösen hátba lettem szúrva és hogy visszaszerezzem az önbizalmam (heheh).
Ha majd egyszer lesz időm, leírom a teljes storyt, ha ez nem hungaricum, akkor semmi.
Fuck :)

5 komment

Címkék: sex vég paraszt átbaszva

A bejegyzés trackback címe:

https://hungaricum.blog.hu/api/trackback/id/tr13253809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bánatocska 2007.12.10. 06:00:58

vigyázz addig is magadra és várni fogjuk az egész történetedet!bánatocska

Maci@Work · http://hungaricum.blog.hu 2007.12.10. 21:37:46

köszönöm, már kezdem ismét embernek érezni magam:)

H 2008.01.04. 15:20:19

Azért kiváncsi lennék, hogy mi ebben a hungaricum, és melyik rész nincsen meg más nemzetnél. Olvastam persze a sztorit a szakítós blogon, szar dolog, meg nem volt szép, de hát csak nem értem, hogy szerinted ez hogy van: "Ha majd egyszer lesz időm, leírom a teljes storyt, ha ez nem hungaricum, akkor semmi."

Üdv,

H.

Maci@Work · http://hungaricum.blog.hu 2008.01.04. 17:36:28

hehe, jogos, pont ezert nem is irom le. Akkor epp depi voltam. Majd kiveszem ezt a sort:) koffi

fib 2008.01.12. 01:18:48

Hosszú távon jobb, ha így szakítanak az emberrel. Ellenkező esetben nagyon nehéz túltenni magad rajta.
Nekem máig nem sikerült...
süti beállítások módosítása