Hungaricum - Minden, amitől magyar a magyar

Hosszú ideje érik már a gondolat, hogy egy kedves kollegámmal megírjuk személyes "élményeinket" a magyar létről pro és contra. Hogy ez vicces vagy siralmas, mindenki maga döntse el.

Címkék

átbaszva (1) beszólás (3) burokracia (1) chat.hu (1) contra (2) csajozas.hu (1) hímringyó (1) jog (2) kezdet (1) money (1) mozi (1) munka (1) okmanyiroda (1) paraszt (4) pro (1) ribi (1) sex (3) vég (1) Címkefelhő

Linkblog

Mozi, de miéééért?

2007.10.12. 19:03 :: Maci@Work

Tegnap este elkövettük azt a hibát, hogy moziba mentünk egy barátommal. Mivel nem vagyunk már kezdők, Mom park, késői előadás, garantált felirat. Sajnos úgy tűnik, most ez sem volt elég. Kedvenc E soromba leül, mellettünk 2 pár, duplarandi. Az úr mellettem elhelyezkedett kedvenc V pozíciójában: lába az én székem előtt-alatt, székben félig lecsúszva. Nemhiába, valaki nagyon laza.
Még mentek a reklámok, miközben elkezdék fejtegetni, hogy milyen szarok a feliratos filmek, sokszor nem is tudják elolvasni, olyan gyorsan jön a következő.
Eddig semmi új, mosolyogtunk 1 jót, és élvezettel majszoltuk a popcornunk. Elkezdődött a film, amikor is a mellettem ülő ember hozzáfogott a saját kukoricájához. Minden harapás után szépen elkezdett öblögetni ásványvízzel. Úgy 20 perc után elvesztették a fonalat és elkezdték kibeszélni az aktuális történéseket. De nem csak 1-1 szóval, hanem szép kerek körmondatokkal, és folyamatosan.
Krákogtam, köhögtem, majdnem megfulladtam, de semmi. Jó 15 perc után meguntam, és finoman odahajoltam: Elnézést, megtennék, hogy csak a film után beszélik ki a filmet? Szeretném nézni. Emberünk teljes orgánumával: Én is fizettem a jegyért!!! Halkan közöltem vele, hogy ez 1 mozi, és nem egy teadélután. Miután ezt elmesélte a párkapcsolatának, csöndben maradtak. Azért nem bírta ki, hogy a film után ne teljes hangerővel mesélje el a barátjának, hogy én mekkora paraszt vagyok, hogy beszóltam neki.
Ezt már nem kommentáltam....
 

1 komment

Címkék: mozi paraszt beszólás contra

A bejegyzés trackback címe:

https://hungaricum.blog.hu/api/trackback/id/tr83194624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picujka 2007.11.10. 11:32:22

Hehehe. Nagyon jó ötlet ez a blog, biztos lesz hozzá alapanyag. Hajrá! :))
süti beállítások módosítása